New York City! - Reisverslagen van Richèl Reijnders - WaarBenJij.nu New York City! - Reisverslagen van Richèl Reijnders - WaarBenJij.nu
New York City!

The city that never sleeps! 24 Oktober 2016 ben ik vertrokken naar deze magische stad, waar ik mijn eindstage voor de opleiding International Hospitality Management af zal ronden. Werkzaam bij The Mark Hotel, wonend in het altijd levendige Manhattan, constant verbaasd door wat New York allemaal te bieden heeft!

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2017

Summer in New York

02 December 2016

Christmas in New York

24 November 2016

One month down!
Richèl

Holaaa! Wat leuk dat je mijn profiel bekijkt! Mijn naam is Richèl en momenteel werk ik bij The Mark Hotel in New York voor mijn eindstage van de opleiding International Hospitality Management. Hoewel het leven hier altijd in de tiende versnelling staat probeer ik af en toe een leuk stuk te schrijven om de mensen thuis een beetje op de hoogte te houden :) Vind jij mijn verhalen nou nèt iets leuker dan 'gewoon leuk', azel dan niet om me een mailtje te sturen. Naast hospitality vind ik schrijfopdrachten namelijk ook ontzettend leuk en ben ik graag bezig met tekstverwerking!

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 40820

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 31 Oktober 2017

New York City!

Landen bezocht: